fredag 6 februari 2009

Vid alla enbenta piraters enöga!

Jag är verkligen skitförbannad. Adrenalinet letar sig ut ur porerna och underkäken darrar på ett krampaktigt sätt.

Att jobba med reklamationer är illa. Att sedan folket bakom reklamationerna verkar vara födda i farstun är otäckt. Man kan undra om de åt upp sin egen morsa efter födseln också? Tveklöst finns det människor i detta avlånga land som borde spärras in för evigt för att inte göra livet surt för andra.

Mig!

Men jag säger bara; "don´t mess with me. I WILL fuck you up änd aj will eat ju ölaaajv m-f´s!".

Basta!

Och med det sagt önskar jag att dagen ville ta slut. Jag ska nämligen ner på stan och spana på min kära pojkvän som står och pratar sönder varenda Falubo just i detta nu. Jag tror hela kommunen kommer ringa med TeleSnor snart. De tror att de ska ner på stan för att köpa en vinkelslip på Claes Ohlson, men hem kommer de med en sprillans ny mobil. Vilket faktiskt är bra, man kan göra mycket mer roliga grejer med en mobil istället för en vinkelslip. Skicka snuskiga sms till exempel.

Han säljer bra gossen min, (vilket betyder: mer kläder till mama!) men säg inget om det, karln tycker jag har för mycket av den varan. Det kan möjligtvis vara sant, men jag har ändå inget att sätta på mig på mornarna. Hur kommer det sig egentligen? Svar på det någon?

Tjingtjong, trevlig helg godingar!

2 kommentarer:

  1. Det är svårt att ta dig på allvar när du har den rubriken! :D

    SvaraRadera
  2. hahahaha! ja, då funkar det mindre bra. "är du påklädd eller näck? jag seer inte!"

    SvaraRadera