onsdag 11 februari 2009

Pling plong



Könstigt.

Jag har glömt min mobil hemma idag. Lik förbannat hör jag hur den ligger och vibbar här och var under pappershögarna på mitt skrivbord hela tiden. Oh! Sms, tänker jag, men icke.

Man kan säga att jag är skadad till max.

Gissa vem som tänder på att ha gosedjur monterade på snoppen? Inte min karl iallafall. Han var bra nyfiken igår på om jag beställt den där djurkalsongen eller inte. Jag kunde skönja en underliggande längtan i hans ögon av att få gå loss med kniven i råttan om den skulle levereras till honom i ett litet paket med hjärtan på.

Kanske skulle han hellre gilla den där ormen? Lite manligare än en råtta, eller vad säger ni?

1 kommentar:

  1. manligare än råttan, jo. fast den måste ju uppenbarligen manglas innan för att få plats till ca 1 cm bred. kan dock vara värt det med tanke på det roliga ansiktet längst ned! :)

    SvaraRadera