tisdag 24 februari 2009

Paketlycka!

Haha! Rackarns bananer!

Jag älskar mig själv!

När jag hade pengar (i förra veckan typ) så beställde jag nåt riktigt lyxigt och mumsigt. Idag har jag två kronor kvar på kontot efter lunchen och världen känns som den ska gå under lite pga det. Men så får man ett sms som berättar att man har ett paket som väntar hemma och helt plötsligt vände humöret. Paket paket paket. Me löööv!

Det är så man skapar sig lite vardagslyx. Nu längtar jag hem, släpp ut mig härifrån!

Vad paketet innehåller? En massa nytt, roligt och exklusivt smink förstår ni. Kanske inte roar de flesta men absolut mig. Gissa vem som låser in sig i badrummet när hon kommer hem för ett varmt skönt bad och lite själslig samt ytlig omvårdnad? Jo, jag jag jag jag! Jag ska dränka mig i foundations och coola ögonskuggor en stund.

Sen ska jag förfö..ähum, be om lite massage. Han är grym på det, han där hemma.

5 kommentarer:

  1. Jag skapar vardagslyx genom att titta på lyxfällan. Det är då jag inser att mina 3 spänn på kontot inte alls är så tokigt.

    Och SJ skall bildmailas pronto!
    =)

    SvaraRadera
  2. YES!
    Det bästa som finns är när man får en avi/sms-avi. Eller när man får sms av the samboe om att det finns ett paket hemma som väntar på en. Mi löööv too. Trots att man vet vad som finns i så är det ju lite som julafton.

    SvaraRadera
  3. Jag väntar på en DVD som ska komma snart, snart, snart!!! :) Can't wait!

    SvaraRadera
  4. Åh jag älskar smink, men jag är student så det blir inte mycket köpa smink inte. Däremot, så har jag en underbar syster som också älskar smink, som spenderar pengar på smink, och för att få plats med sin nya smink, donerar hon sin gamla knappt använda smink till mig. HAahaha Det rockar att ha min syster!

    SvaraRadera
  5. hahaha! tackarrr så mycket! du sparade mig nyss en hel flytt! :)

    SvaraRadera