tisdag 10 februari 2009


Alltså jag hade sån torka på vad jag skulle hitta på till "Alla Hjärtans Dag". Jag är faktiskt inte så förtjust i "högtidsdagar" som infaller mitt emellan lön och nyår.

En rejäl ökentorka och lite ilska hade som sagt invaderat min hjärna tills nyss, då hittade jag den här!

Undrar om inte J kommer tycka detta blir den bästa 14 februari någonsin?! Jag vet att jag kommer tycka det iallafall, hahahaha.
Inget härj i kommentarsfältet nu darling, I know you lajk it och att du är spänd av...förväntan? :P



5 kommentarer:

  1. Bästa pitt utstyrseln jag nånsin sett.
    Måste få.

    SvaraRadera
  2. Naaaaw!! Vilken liten söööt! (Säkert precis den reaktion män vill ha på deras stolthet förövrigt... Not)

    SvaraRadera
  3. aaaaaaaaaahahahahahahahaa!!!

    SvaraRadera
  4. Råtta vill ha mus?

    SvaraRadera