måndag 16 februari 2009

Framskjuten otursdag

Häj!

Morgonens lärdom: stoppa inte ner tre fingrar i en kopp med varmt kaffe för att känna om det är socker i. Vält sedan inte koppen mot dig så att allt forsar ut på den nytvättade mattan och dig själv.

Varför inte?

Jo, tre saker. För det första lär man aldrig få veta om det är socker i kaffet genom att känna på det med handen. För det andra är det jäkligt varmt och för det tredje är det ytterligare ett bevis på hur morgonkorkad man är. Sånt ska man helt enkelt inte dela med sig av om man är normal.

Men jag är inte normal så jag delar med mig.

Tjohäj.

9 kommentarer:

  1. He he! Hade kunnat vara jag... Men jag har slutat med socker i kaffet! :-)

    SvaraRadera
  2. Hej

    Hahaha, "tre fingrar i en kopp med varmt kaffe för att känna om det är socker i"
    Det lär jag gå och skratta åt hela dagen.

    Jag kan dela med mig av en till lärdom.
    Om du ska skaka om en literflaska med yoggi över axeln, se då till att korken är åtskruvad.... hårt!

    SvaraRadera
  3. Haha, att jag inte ens blir förvånad :D

    SvaraRadera
  4. och don't drink and drive.

    SvaraRadera
  5. Kanske inte normal, men väldans väldans näst bäst :*

    SvaraRadera
  6. Du är så söt att man kan svimma!

    SvaraRadera
  7. HAHA får man fråga hur du tänkte när du tänkte pröva om det var socker i med fingrarna?!

    SvaraRadera
  8. Hahahaha, Janne! Jag är inte avundsjuk på ditt Yoggi-kladd :) Du lär ju aldrig göra om det iaf..eller? :P

    SvaraRadera