tisdag 3 februari 2009

Saker jag hatar

1. När någon "bjuder över" mig på Tradera.

Sånt kan få mig vansinnig. Här sitter man när det endast är 4 minuter kvar och lägger in ett bud som är dyyyyrt bara för att vara på den alldeles säkra sidan eftersom man håller på att kissa på sig och absolut inte kan hålla sig för då skulle man med all säkerhet sprängas.

Sen går man på toaletten. Inser att man nog ska hinna tillbaka för att bevaka, när en kärring i korridoren här ute absolut måste prata med en om ditten och datten.

Och så loosar man.

Big time.

Fan ta dig din jävel som satt någonstans i Sverige och bjöd över mig i sista sekunden. Fan ta dig! (Och kärringen också. Fan ta dig med lite grann.)

Nej, nu hem och dricka vin. Det är tisdag för fan! Soppa står på menyn och till sån torftig middag bör man dricka alkohol.

Skål!

4 kommentarer:

  1. Hahaha.....
    Tradera gör en tunnhårig.

    SvaraRadera
  2. Det borde finnas förbud mot sånt. Där sitter man i godan ro och tycker att man har kammat hem det, sen är någon dryg nog att bjuda i sista minuten. Och drömmarna går i kras.
    Förhoppningsvis var det inte någon som bara spontanbjöd, sådär som Jonas erkänt att han brukar (;

    SvaraRadera
  3. kan du inte lära mig sånt där???
    !!

    SvaraRadera
  4. Jag har ju förstört det :( tänkte bli "liiiite ljusare" nu är jag gul.. så jag måste ut i snöstrmen till centrum o handla toning!!!

    SvaraRadera