torsdag 26 februari 2009

Töntblogga lite




Jag hittade det här fotot bland en släktings bilder på FB nyss. Min älskade unge tillsammans med min älskade lillebror till höger. Jag fick nästan en tår i ögat och kände att jag var tvungen att töntblogga lite. Bilden speglar dessa två skitungar så bra och jag blir alldeles lycklig av den. Å gud vad jag dessutom längtar till sommaren, men här vräker det där äckliga vita ner var och varannan dag.

Let it be sommar! Men först lite cruise, eller hur? Jag har en ohygglig lust att bli på pickalurven. För att klara en hel kväll och natt med alkoholintag så tänker jag börja smygdricka lite på kvällstid för att tänja ut alko-gränsen lite menar jag. En baileys eller två har väl ingen dött av?

Kyss!

1 kommentar:

  1. Jaaa, vi alkar ner oss! =D
    Arve är sångare i teddybears sthlm =)

    //J

    SvaraRadera