fredag 30 januari 2009

Den bittra sanningen


Äntligen fredag och snart hemgång!

Ikväll får man vara uppe så länge man vill. Det får man ju nästan alltid, men man orkar ju inte som den arbetande kossa man är.

Summan av kardemumman är: det är fredag, jag "får" vara uppe lääänge och jag får sooova läääänge imorgon! Woho!

Men det bittra i mandeln är: jag är lika trött som på en tisdag så jag däckar lika tidigt som vanligt och kommer inte att sova länge eftersom jag är van att kliva upp vid halvsju. Pigg som en morgonmört men kadavertrött på lördagkväll igen just därför.

Så helg, sweet helg. Ta ytterligare död på mig bara, gör det!

GÖÖÖÖÖÖÖÖRT!

Have a fucking nice one, mina små nötter, på återläsande. Au Revoir!

/Thä kadäjver.

1 kommentar:

  1. VILKEN underbar energi du strålar:) Hoppas du har en härlig fredagskväll(säkert har du redan somnat i något hörn;)) och lycka till i min tävling:)

    /Johanna

    SvaraRadera