onsdag 28 januari 2009

Shoeeeses!



Mina skor är jävligt trasiga.

Mina blanka, fina, vintagestövlar med blingblingspänne håller på att tappa sulan!
Skandal!




Jävla skit, jag förstod det. Lim från 80-talet brukar inte hålla så hög kvalité. Nyss höll jag på att snubbla på min egen sula i gallerian och det var en extremt pinsam situation, tänk om jag tappat hela?

"Ursäkta mig... Jag ska bara plocka upp min sula här.Tappar en var och varannan dag förstår ni, coming through, coming through!"

En gång har jag faktiskt tappat en hel sula med klack och allt när jag gick över ett övergångsställe mitt i stan. En av mina värsta stunder på jorden kan jag meddela änd vi are åll hålding aur thambs that it will NOT häppen igen!

Förresten fyller jag år snart. Och jag behöver verkligen nya skor. Såna där vita Converse i skinn. That is all I need.

2 kommentarer:

  1. Snygga.. SNYGGA! Jag fyller också år snart, så tack för tiggartipset!

    =D

    SvaraRadera