onsdag 28 januari 2009

Jonas och Emelies samboliv del 1



Avslut på en mindre diskussion häromdagen:

Jonas - Det här är väl en demokrati?

Emelie - Japp, men det är jag som är chef. (1-0 till mig)

Å andra sidan tror han att han vann imorse:

Jonas - Jag tänkte tvätta idag.

Emelie - Eh..nej. Det ska du inte. Inte mina kläder i alla fall.

Jonas - Ok, jag ska inte tvätta idag.

Det blir 2-0 till mig.

På det där viset har han nämligen erbjudit sig och tror att han får räkna in det som "poäng". Tråkigt nog för Jonas har jag full kontroll på "the scoreboard" och det där bli en O:a. Muahaha!

Vad sysslar jag med egentligen. Tror jag att det är någon jävla tävling? Ja, det tror jag, lite i alla fall.

"Må alla era pennor aldrig sakna bläck". Kyss o häj!

2 kommentarer:

  1. Hmm, bäst jag trycker in en maskin då, kan man blanda dina underkläder med vanliga kläder och tvätta i 60? Det kan man med mina tror jag. Bäst jag provar...

    SvaraRadera
  2. Oj, du nekar honom att tvätta...det kommer straffa sig längre fram är jag rädd...alla vet att herrar inte tvättar med särskilt hög frekvens så det är nog bäst att låta dom göra det när de väl erbjuder sig? Fast det är klart...har han ingen aning om hur man sorterar tvätten är det ju bra med lite instruktioner först:) kramar

    SvaraRadera