tisdag 27 januari 2009

Ett konstigt inlägg.

Förlåt mig kära ni.

Det händer så mycket just nu att jag inte har tid att blogga. Än mindre tid att läsa era och när jag kommer hem på kvällarna är jag helt körd och det enda jag vill göra är att gosa ner mig i soffan med Jonas och Hampus.

Igår var en sjusärdeles stor dag och ingenting kan jag berätta om den här. Fast jag vill väldans hjärna. Hjärna-gärna. Samma sak ju.

Snart kommer jag kanske berätta...om det går vägen. Annars håller jag käft. ÅÅÅÅ vad jag är bra på att säga A men inte B. Blir det som vi önskar blir inget som vi tänkt oss. Ops, en gåta, fint jobbat av mig själv. Tackar.

Nu känns det som om jag till och med pratar med mig själv här också, lika bra att avsluta.

Må alla loppor tappa sina bakben och era kameler ha vatten. Jag återkommer när det finns något vettigt att förtälja.

Vi ses!

3 kommentarer:

  1. Typiskt gravidsnack. Eller fick jag allt om bakfoten? :-D

    SvaraRadera
  2. Gravidsnack!? Vem vad när var hur??

    SvaraRadera
  3. Manzuri: Hahaha, o gud! Du har rätt och fel. Jag är absolut inte gravid ;) Men jag håller med dig om att inlägget pekar åt det hållet. Hjälp..mamma läser ju!

    (Kan inte kommentera på din sida, nåt e vajsing..)

    SvaraRadera