torsdag 5 mars 2009

Mmmm...

Dumlekakor....

Mitt nya gift i vardagen. Här sitter jag och helt plötsligt har jag knaprat i mig 3 paket av dumlekakor. Inte illa tycker ni. Jo, jätteilla tycker jag.

De var nämligen inköpta till Jonas i förrgår. Sen glömde jag dem på jobbet och se nu vad som hänt.

Slut!

Men jag har ägglossning och då är man ursäktad. Jag skulle nog kunna äta upp hela förpackningen som omgärdat kakorna om jag inte visste bättre. Tur jag gör det....vet bättre alltså, inte jämt men ofta.

Snart kryssning, cant wait! Det talas om klädångest till höger och vänster, inte minst bland tjejerna. Själv löser jag problemet såhär:

- gammal trasa (ser ut som en klänning)
- textilfärg
- ståltråd
- nya knappar

Simsalabim! En "ny" pouffig klänning för blott en spottstyver. "Skrytmåns" tänker ni nu, "jävla knäppjärka" tänker ni kanske sen när ni ser mig?

Tjofräs!

UPPDATERING:

Ok. Jag fick just ett sms: glöm inte kakorna!

Vad gör jag nu då?! Ber till gud att de inte är slut på affärn.. Amen.

1 kommentar:

  1. Hmm, du vet att nackdelen med att blogga om sånt här är att jag läser sånt här? ;)

    SvaraRadera