fredag 6 mars 2009

En berättelse om att långsamt kvävas till döds.

Nej fy fan! Jag vill shoppa. Shoppingnerven rycker sönder mitt inre just nu, hoppar jämfota på mitt stackars hjärta och skriker: SHOPPA ELLER DÖÖÖÖ!

Jag vill inte dö. Snyft. Jag ska ju på kryssning imorgon! Utan tvekan blir det vårens roligaste händelse, om man räknar bort min födelsedag som inträffar om exakt 28 dagar.

28 dagar! Herregud, att fylla 25 är inte varje dag så jag hoppas på en storslagen fest med närmast sörjande. Typ 2 pers. Kom som ni är, jag bjuder på selleri och böndipp. Ooops, nu frångick jag nästan ämnet "fest" eller hur? Partypooper.

Nä, men.... Ses imorgon då alla blåggers!! Fii fan vad det ska bli kul! Det kanske är nu som det är läge att meddela mig om min tourettes? Att jag har bacillskräck och bär vita bomullshandskar dagligen och nyser intensivt (och därefter kissar i brallan) så fort någon tittar på mig? Nu vet ni.

//Er något upptrissade, stressade, förväntansfulla, kräjsigaste människa i vardagen.

2 kommentarer:

  1. ja, köp och bränn dem! du skulle gjort hela mänskligheten en stor tjänst!!!

    BUHÖÖÖÖÖÖ! jag vill ooockså med på kryssning!!! wöörk istället, pffff... ni får ha det så jävla roligt och jag vill ha ett bloggklipp på dina tourettes som jag missar!!! :)

    SvaraRadera
  2. Tack för en kul helg, bra arrangerat av er! Roligt roligt roligt!

    Nu har bakfyllan lagt sig och jag börjar kunna kommunicera med omvärlden igen. ;-)

    SvaraRadera