tisdag 10 mars 2009

...

Adjöken.


Nu skriver jag mina sista rader, i alla fall på den här bloggen. Det känns som jag kramat ur de sista dropparna och nu får det vara nog. Jag borde lämnat när jag var på topp, men jaja. (Vilket jag aldrig varit, men det kändes bra att skriva för självförtroendets skull)

Tack till er som varit trogna och orkat läsa den här smörjan, ni har min kärlek. Jag kommer givetvis inte försvinna helt från jordens yta utan kommer nog höra av mig då och då i era bloggar. Sen finns jag ju på Fejsboken också. Och på ICA Supermarket ett par gånger i veckan samt i kön på Systembolaget i Falun eller Borlänge då och då. (Jag varvar besöken mellan städerna så ingen ska få för sig nåt)

Herregud vad håller jag på med? Ett tårfyllt adjö-tal till nationen?

Häjdå blåggers änd readers! *Aj löv you all!*

***

12 kommentarer:

  1. Och en ensam tår leker sig långsamt nerför min kind =(
    Tur jag har dig här i verkligheten iaf!

    SvaraRadera
  2. Du har lost your mind fröken!!! Jag vill ha dig kvar ju!!!!

    SvaraRadera
  3. Men näää? Du är ju på topp ju!!

    SvaraRadera
  4. nämenneeeeejje!!!

    SvaraRadera
  5. Eller så kan du väl bara ta en paus ("We were on a BREEEEAAAAK") och sen komma tillbaka?

    VI KOMMER JU ATT SAKNA DIG TILL DÖDS ANNARS!! Så det så. Vi håller tummarna och kram så länge!

    SvaraRadera
  6. meh jag blir ledsen ju!

    SvaraRadera
  7. Nämen... vad pysslar du med kvinna!!! Har du blivit tokig??? Aj vill miss joo juh :-(

    SvaraRadera
  8. Paus, var ordet. Paus!
    Slut känns för jobbigt.

    =)

    SvaraRadera
  9. Nämen neeejjjä!
    Instämmer med föregående talare. Då är det inte så definitivt.

    SvaraRadera